Paris kväll

<3 premiär för fontänen i år <3
.
.
.
Nu sitter jag hemma efter en lång mysig dag här i Paris och väntar på en evetuell utgång. Sitter fullt krigsmålad i väntan på ett ja eller nej från resterande partypersoner. Jag misstänker att det inte blir något eftersom samtliga i sällskapet ska jobba imorn. Mig spelar det verkligen ingen roll för blir det inställt slår jag om till pyjamas mys mode på en millisekund. Därefter slänger jag in vänner dvdn i datorn och myser upp mig bland mina 5 kuddar.. japp jag har 5!! kuddar =D
.
.
.
Dagen har spenderats med lite blandat folk från skolan som var inställda på att frossa i delikatess tårtor och blev brutalt besvikna när de insåg att det bara fanns choklad, godis och kakor i butiken de blivit tipsade om. Helt förkrossade satte de sig på ett fik och beställde in mängder med varmchoklad. Vi satt och pratade ett bra tag innan vi åkte hem. Karen och jag bestämde oss för gå och titta på dansarna vid trocadero runt 9. Tyvärr var det ingen uppvisning men vi tog en mysig pommis ner till champ de mars och bubblade medan timmarna passerade. Så fin kväll var det trots att det blåste lite kallt.
.
.
Vi hittade den här stenen och Karen var väldigt fascinerad av vissa detaljer... hmm
Jaa vad ska man säga.. fortfarande lika vacker varje dag <3
inlägget är skrivet torsdag kväll men pga vissa anslutningsproblem publicerat idag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vilken fin bild på tornet! och och och oooojjj så mkt uppdatering, funkar allt som det ska med internet äntligen?

Puss

2011-07-08 @ 22:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0