detox

Min kära mor tror inte att det här kommer hålla sig i mer än.. vad sa du nu ? .. 2 timmar.
Än så länge har det gått 14 timmar och jag har inte velat gråta en enda gång !! Vi får se hur det går men planen är iaf att genomgå 5 dagars detox. Jag får äta frukt, bär, grönsaker, osaltade nötter, fröer, mandel/soya/kokos mjölk, quinoa(som faktiskt var himla gott!), hirsgröt, buljong(utan konserveringsmedel och e ämnen), baljväxter, örter och kallpressad olivolja. Men det känns som sagt inte jobbigt.. än... imorn ska jag laga gazpacho som ska få spendera en natt i kylen innan jag får smaka. Aldrig provat förut så det ska bli spännande =)
Idag lagade jag Quinoa som till min förvåning var supergott!! Gjorde det enkelt för mig och kokade den med buljong och på slutet la jag i körsbärstomater. Hackade lite gurka och morot och toppade med avocado, super smaskigt och nyttigt =)
mot bättre hälsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0