jaaahapp

Kul det blir när man inser att man just sett klart ett starkt kärleksdrama i filmform och inte har någon att krama på...

Men det får jag väl ta när jag är en sån känslomänniska som jag är och sätter på en film som denna i ensamt tillstånd, då är man inte smart.. ok.. jag.. JAG är inte smart! Men min favvokille i huvudrollen dessutom, mancandy med stoooort M! Näe stort M A N C A... aaa ni fattar va jag menar ;) jo now vatt aj meeen
true story

Jag vill ju också vara sådär superjättemegakärochlyckligsåattingetannatspelarnågonroll och känna att kärleken övervinner allt allt allt allt, tyvärr har jag inte tid med det just nu men jag längtar! Får ta ut det över min stackars vovve när han kommer ner hit, ooo så glad han ska bli hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0