Mamas little girl

Min mamma och jag alltså!! Här har jag min enda dag ledig imorn och har då chansen att hitta på roligheter ikväll. Vad jag gjorde?? Jo jag spenderade säkert 3 timmar i telefon med min kära mor haha. Tog en snabb break för att springa ner och köpa kebab men ringde tillbaka så fort jag kom innanför dörren. När vi väl lagt på så var jag tvungen att ringa en gång till och skratta åt en sak. Tänkte att nej jag vill inte ringa på hemtelefonen för då kanske jag väcker nån... BÄST jag ringer på mobilen =)!! Ringer två gånger och får inget svar. 10 min senare ringer mamma tillbaka. Hon hade varit i badrummet och mobilen låg i sängen... med Micke. Ehhh vaknade han? frågade jag.. Japp det hade han gjort. Vilken BRAAAA tur att jag ringde på just mobilen HAHAHA. Vad ska man göra, vi skrattade gott, nervöst och hejdlöst åt det i flera minuter så mission avklarat höhö. 
 
Men jag blir ju imponerad av mitt val av aktiviteter, hade ju chansen att gå ut och svänga mina lurviga inatt men det blev det inget med. Jaja jag trivs bra i min säng. Bästa fördelen med att bo såhär litet haha. Att enda möbeln är min dubbelsäng så jag behöver ingen ursäkt för att gå och mysa ner mig i sängen.. har ju inga andra allternativ och jag klagar INTE!! Love it =)
 
Tu me manques = Jag saknar dig ( direkt översatt - du fattas mig ) :)

Kommentarer
Postat av: Mam

Haha Gulle. . . Dina stackars små ben kan behöva vila en stund från både arbete och dans, så en kväll hemma var nog välbehövligt. Var sak har sin tid! Puss från "de ta petite mama" som längtar efter dig. Tu me manques!!!!

2012-09-28 @ 01:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0