Det där med att städa

Ska man se något bra med söndagar i Paris(dvs allt allt allt är stängt) så är det väl just friheten att göra INGENTING :) Idag låg jag kvar och pressade i sängen till 14.30 bara för att jag kunde. Sneglade på vovven som låg med alla 4 tassarna i luften, ingen panik för honom att gå ut. Kanske för att vi tog sista kissen 5 i morse. Men tillslut ville jag ha mitt morgonmys och väckte en mycket sömnig snutthund =)

Efter promenaden fick jag ett ryck och slet ur lakanen ur sängen, sorterade tvättkorgen och när jag startat första maskinen tvätt började jag städa... i ungeför 10 min innan jag blev distraherad av Jamies päls. Den måste ju klippas och borstas, NU, BUMS!! Sagt och gjort så skulle jag fortsätta stä... oj va törstig jag blev, vänta har det inte kommit ett nytt avsnitt av den där serien? bäst o kolla.. sen blev det inte så mycket mer städ. Var ju tvungen att leka 2 timmar med Jamie också. Jag tvättade faktiskt en maskin till och satte igång torktumlaren. Moha.

Nu sitter jag på golvet i hopp om att dammråttorna ska bita mig rumpan så det blir nåt vettigt gjort snart.. eller i bästa fall kanske jag drar på mig en dammallergi så kanske jag känner mig mer manad att hålla rent efter det hehe.

Anyways dags att hämta min tvätt som varit klar i sådär 4 timmar nu.. Hyresgästen of the year verkligen. puss puss

O mamma din franska glosa för idag - Avion = flygplan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0